Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Johanna - 20 januari 2011 19:53

Det va ett tag sen, har inte direkt tagit mig tid med detta men här kommer lite gilla grejer från någon facebook sidan...gilla grejerna är antingen fina eller har någon med mitt liv att göra... jag ska förklara x)  


HERE IT COME!!!:


When you love, you get hurt.

When you get hurt, you hate.

When you hate, you try to forget.
When you try to forget, you start missing.

When you start missing, you fall in love again.


^

I      <--- pil upp x)    så va det för mig men min nuvarande (bland) bästa kompis, börja med att vi tyckte mer o mer om varandra sen sluta han prata med mig, och ja jag försökte bara glömma men det gick inte... =/ men ja över nu!



You'll never realize how much you like someone, until you watch them like somebody else



Vill du inte ha mig som jag är, så är det inte mig du vill ha!



Love is giving someone the power to destroy you..
but trusting them not to!



Allt för idag ska se HANDBOLL :D

Presentation


Jojjohanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards