Alla inlägg under februari 2011

Av Johanna - 26 februari 2011 19:44

If you promise me you will never leave me,
if you promise me you will always love me,
and if you promise me you'll never disappoint me
or hurt me again, then all is forgiven


^^^^^^^

Ja, ta åt dig!!!

Av Johanna - 22 februari 2011 16:23

Hejhej! Jag är inne på en massa olika sidor varje dag och läser därför en hel del olika skämt eoch dikter. Så ja varför inte skriva ner det här så ni också kan läsa :D

(Sen btw glöm min rättelse om en kompis, att vi är vänner igen, för det blev precis som innan och tog ni verkligen slut!)


Och som sagt jag är inte emot någon jag bara skriver skämten som de va där jag läste dem och dikterna är väl oftast inte taskiga mot någon men ändå:



En Norrlänning kom till Stockholm, och frågar en 08 vad man ska göra för att vara cool i Stockholm
08 - Man ska mycket pengar och en snabb bil
Norrlänning - Okej
08- Också ska man en 50 cm balle
Norrlänning - Va fan, det där andra kan jag gå med på men fan heller att jag KAPAR KUKEN!


Varför stänger vi våra ögon när vi ber, när vi gråter, när vi drömmer eller när vi kysser någon? Eftersom vi vet att det vackraste i livet inte ses, utan känns inom hjärtat.

de va allt jag hann idag men det kommer givetvis mer sen :D

Av Johanna - 2 februari 2011 17:06

Heeej har ett skämt idag..snålt Oh Ja jag vet!!!



Men ja:


Varför är killar hjulbenta?
- För man sätter allt OVIKTIGT inom parantes


xD lite kul, tro inte att jag är killhatare or something like that.. för trots att ens hjärta blir krossar tusentals gånger om dagen så kan jag inte hata killar =/ strange EH JA!


Presentation


Jojjohanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards