Direktlänk till inlägg 9 november 2010

Mohaha blandat skit

Av Johanna - 9 november 2010 18:27

Heeej kul bilder      ja tack!!


  Denna fina chili hittade jag bland tuggumina i kassan xD

  Vid denna skylten (bollerup) sa min kompis: undra hur långt det är till Tomelilla xD genom tänkt eller vad?   Så här blir en mysig hemmakväll med mig :P  brända popcorn  

Semester i Danmark och skulle köra upp till Fredrikshamn...då kommer detta upp på gps:en   : fortsätt till Sibirien xD lite fel håll 







Skämt nu kanske? ja! okej.



Annons i lokaltidningen en vintermorgon:

"Till dig som stal min Opel i 30 graders kyla. Du kan behålla bilen, men vill du berätta hur du fick i gång den?"



En luffare kommer vandrande med en sko på den ena foten.

Han möter en äldre, vänlig dam som får se detta och hon utbrister:

- Stackars människa! Ni har ju tappat en sko!

- Tvärtom, frun lilla, tvärtom, jag har hittat en sko!



- Jag sätter mitt huvud i pant på att jag har rätt.

- Och jag min plånbok.

- Men den är ju tom!

- Javisst, alltså är insatserna lika.



- Karlsson, jag har upptäckt att det finns en lögnare här. Ni fick ju permission för att bevista er systers bröllop?

- Ja, kapten!

- Jag har av er syster fått veta att hon inte alls gifte sig!

- Då måste det finnas två lögnare här, sa Karlsson, för jag har nämnligen ingen syster.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 13 juni 2011 13:38

                         

<3

Av Johanna - 26 maj 2011 16:23

       

Av Johanna - 19 maj 2011 17:10

Sorry, för ovan ^^^^^^^^^men hahaha den är kul               I will never be your first kiss. I will never be your firstnlove. I'm not your first valentine, first fight, first teddybear, or first date. I'm not in this to be your first anythin...

Av Johanna - 20 april 2011 11:45

Gutt med sol, inte lika fint idag bara....   Blandat yeaaah:::     Stay true                                                        
                                   Stay you       Girls fall in love with what they hear Boys fall...

Av Johanna - 6 mars 2011 18:00

   Jag känner mig som det iaf!!!     Jag vill inte tycka om dig! men har inte direkt ett val =/  ...

Presentation


Jojjohanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards