Alla inlägg under november 2010

Av Johanna - 16 november 2010 20:10

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHA



- Har jag någonsin berättat för dig om den där olyckan som hände mina föräldrar i Kramfors?

- Nej, jag trodde du var född i Sollefteå?




Guiden berättar för turisterna:

- På denna borggård brändes en gång den sista häxan i Sverige.

Kalle kastar en blick på sin lagvigda och mumlar för sig själv:

- Trodde han, ja!



Oskar stirrade på sin hund.

- Du är nog den dummaste hund som finns. Om jag säger att du ska hämta tidningen så ska du väl inte gå ut i köket och koka ägg!




Morfadern svor mycket.

En dag säger han:

- Vem fan är det som har lärt ungjävlarna att svära!




- Jag blir alltid så glad när jag ser din man.

- Jaså, varför det?

- För att han inte är min.



- Syret är absolute nödvändigt för att man skall kunna leva. det upptäcktes år 1773.

- Jaså, vad levde de av förut då?

Av Johanna - 9 november 2010 18:27

Heeej kul bilder      ja tack!!


  Denna fina chili hittade jag bland tuggumina i kassan xD

  Vid denna skylten (bollerup) sa min kompis: undra hur långt det är till Tomelilla xD genom tänkt eller vad?   Så här blir en mysig hemmakväll med mig :P  brända popcorn  

Semester i Danmark och skulle köra upp till Fredrikshamn...då kommer detta upp på gps:en   : fortsätt till Sibirien xD lite fel håll 







Skämt nu kanske? ja! okej.



Annons i lokaltidningen en vintermorgon:

"Till dig som stal min Opel i 30 graders kyla. Du kan behålla bilen, men vill du berätta hur du fick i gång den?"



En luffare kommer vandrande med en sko på den ena foten.

Han möter en äldre, vänlig dam som får se detta och hon utbrister:

- Stackars människa! Ni har ju tappat en sko!

- Tvärtom, frun lilla, tvärtom, jag har hittat en sko!



- Jag sätter mitt huvud i pant på att jag har rätt.

- Och jag min plånbok.

- Men den är ju tom!

- Javisst, alltså är insatserna lika.



- Karlsson, jag har upptäckt att det finns en lögnare här. Ni fick ju permission för att bevista er systers bröllop?

- Ja, kapten!

- Jag har av er syster fått veta att hon inte alls gifte sig!

- Då måste det finnas två lögnare här, sa Karlsson, för jag har nämnligen ingen syster.

Av Johanna - 8 november 2010 15:34

Dikter:



Sometimes I pretend to be normal but it gets boring...so I go back to being me.



I miss you so much & I can´t do anything about it...



Your silence is the most powerful scream in my heart.



I just want to be myself cause I'm sick of everybody else



You are gone but my heart will never stop loving you...



There is one pain I often feel which you will never know because...it is caused by the absence of you.



När jag var liten fick jag lära mig att ett år var 365 dagar, att en vecka var 7 dagar, att en dag var 24 timmar, att en timme var 60 minuter, att en minut var 60 sekunder, men inte fan fick jag lära mig att en sekund utan dig var som en evighet.









Presentation


Jojjohanna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards